Wednesday 23 November 2011

Proja sa spanaćem/Spinach Cornbread

Ovo je jedna i jedina,mamina proja.I tu sam jedno vreme eksperimentisala,ali nikad nisam bila zadovoljna rezultatima.Ovo je jedina proja koja me ne 'davi' i koja nije masna.Osim spanaća,možete koristiti i blitvu ili zelje,a lepa je i samo sa sirom.Probajte...


Proja sa spanaćem
Please scroll down for English


Potrebno:
-1 šolja-100ml-
  • 3 jaja
  • 2 šolje ulja
  • 3 šolje mleka
  • 3 šolje belog brašna
  • 3 šolje kukuruznog brašna
  • 1 prašak za pecivo (10gr)
  • 1 kašičica soli
  • 150-200gr seckanog spanaća
  • sir -feta ili sl.(po želji)
Priprema:
Umutiti jaja,pa dodavati redom ulje,mleko,obe vrste brašna,prašak za pecivo i so.Umutiti masu da bude glatka.Na kraju dodati spanać i mrvljeni sir i promešati.U međuvremenu,zagrejati rernu na 200C.U pleh prečnika 23-24cm sipati kašiku,dve ulja i ubaciti u rernu da se zagreje.U vrelo ulje sipati masu za proju i peći da porumeni.

Spinach Cornbread

Ingredients:
-1 cup-100ml-
  • 3 eggs
  • 2 cups oil
  • 3 cups milk
  • 3 cups flour
  • 3 cups corn flour
  • 10gr baking powder
  • 1 tsp salt
  • 150-200gr chopped spinach
  • cheese-feta or something like that(by taste)
Directions:
With an electric mixer mix eggs,then add one by one oil,milk,flour,corn flour,baking powder and salt.Mix until you get a smooth paste.Finally,add spinach and crumbled cheese and stir all together.Meanwhile,preheat the oven to 200C.In a baking pan 23-24cm in diameter put a tablespoon or two of oil and put it in a hot oven.In a hot oil pour cornbread mixture and bake until golden brown. 

7 comments:

  1. Bas ti je lepa!!!!Da li stavljas svez spanac?Ja radim sa blansiranim,a probala bi,mnogo mi se svidja!Pozz

    ReplyDelete
  2. Majo,uvek stavljam svež.Hvala ti :)

    ReplyDelete
  3. Izgleda super, a ujedno je i malo drugačiji način pripreme špinata.

    ReplyDelete
  4. Volim proju na sto nacina, svidja mi i ova varijanta.

    ReplyDelete
  5. Superiska je! Volim i najobicniju proju, ali ovo je jos bolje. Pravila sam jednom slicno, isto sa svezim spanacem - i odlicna je bila! :)

    ReplyDelete
  6. Odlican recept, probala sam ga sa mladom koprivom iz zamrzivaca, odlicno je ispalo! hvala <3

    ReplyDelete
  7. Hvala na recept :)...ja sam je probala sa mladom koprivom iz zamrzivaca- odlicno je ispalo !

    ReplyDelete