Wednesday 14 August 2013

Tuna bageti / Tuna Baguette

Kada vam treba brz i ukusan doručak,večera ili užina...

Tuna bageti
Please scroll down for English

Potrebno:

  • pola bageta
  • 1 konzerva tunjevine
  • par kašika paradajz pirea ili kečapa
  • 1 crvena paprika
  • 1 zelena paprika
  • 100-150gr kuvanog ili iz konzerve kukuruza
  • malo rendanog kačkavalja
  • po želji seckani mladi luk
Priprema:
Presecite baget po dužini i stavite ga na pleh. Premažite ga paradajz pireom. U činiji pomešajte sitno seckane paprike, usitnjenu tunjevinu i kukuruz. Rasporedite po hlebu i pospite renadnim kačkavaljem. Stavite ispod grila ili u zagrejanu rernu da se sir otopi (oko 5'). Izvadite iz rerne i pospite mladim lukom.

Tuna Baguette

Ingredients:
  • half a baguette
  • 1 can of tuna
  • a few tablespoons of tomato paste or ketchup
  • 1 red pepper
  • 1 green pepper
  • 100-150 gr cooked or canned corn
  • grated cheese
  • chopped spring onion
Directions:
Cut the bread lengthwise and arrange in a pan. Spread the bread with tomato paste. In a bowl mix finely chopped peppers, flaked tuna and corn. Arrange on the bread and sprinkle with grated cheese. Put under the grill or in the hot oven for 5' until the cheese is melted. Take it from the oven and sprinkle with spring onion.


U međuvremenu do mene je stiglo još pitanja ovoga puta od Lidije sa bloga Gopi And Spice

1. Koji vam je najomiljeniji sastojak za kuvanje?
 
       Biber i cimet.

2.Da li vam je kulinarska inspiracija veća kada ste dobro ili loše rspoloženi?

     Na inspiraciju mi ne utiče raspoloženje, ali mi kuvanje leči nervozu i loše raspoloženje.

3.Za koga najviše volite da kuvate?

     Naravno za moju dečicu i supruga. Deca su uvek brutalno iskrena i kaži svoje mišljenje, dok je mom dragom sve lepo i nikada nema kritika (čak i kada ja primećujem da mu se nešto ne sviđa).

4.Slatko ili slano?

    Više volim da spremam slano, jer dopušta veću slobodu, ali više volim da jedem slatko.

5.Koliko vremena provodite dnevno na internetu?

   Ne mnogo , iako mi je zbog posla kompjuter uvek uključen. Tako u toku dana milion puta bacim pogled šta ima novo, ali to je sve na po minut-dva.

6.Koji vam je najdraži restoran i zašto?

   Naš omiljeni porodični restoran je Nišlijska mehana. Odiše starinskom atmosferom (nije fensi-šmenzi) tako je i uređen i ima najbolju klopu i Nišu. 

7.Da li volite da putujete i koja vam je do sada najdraža destinacija?

   Iako volim da putujem, nisam imala prilike do sada da posetim Kubu, što mi je velika želja.

8.Čega se plašite?

   Bolesti.

9.Koji momenat je bio odlučujući za pokretanje bloga?

  Ne znam baš za određeni momenat, jer mi se ta ideja motala već neko vreme po glavi.

10.Kako ste se odlučili za ime vašeg bloga?

  Ja sam imala više ideja i na kraju sam pustila dragog da izabere jednu.

11.Šta biste želeli da čitaoci vašeg bloga znaju o vama?

  Pošto je ovo kulinarski blog, mislim da nema potrebe da znaju ništa više što već nisam rekla o sebi.



1 comment:

  1. Kod tebe uvek fini recepti, bas su zgodni ovi baget "camcici", vec zamisljam kako ih grickam u basti na terasi.:))

    ReplyDelete